daya Afzar دایا افزار

نرم افزار اَپ موبایل و کامپیوتر

daya Afzar دایا افزار

نرم افزار اَپ موبایل و کامپیوتر

daya Afzar دایا افزار

چگونه سر ز خجالت برآورم بر دوست
که خدمتی به سزا برنیامد از دستم

پیوندها

دریافت فایل اکسل جدول درسی

جدول مواد درسی پایه هفتم هشتم و نهم
 همراه با ساعات تدریس 95-1394
ردیف مواد درسی پایه اول ودوم
(هفتم وهشتم)
پایه سوم
(نهم)
ساعت درسی ساعت درسی
1 قرآن 2 2
2 معارف اسلامی 2 2
3 زبان و ادبیات فارسی  ۴  ۴
4 عربی 2 2
5 زبان خارجه 2 2
6 علوم تجربی  ۳  ۳
7 ریاضی  ۴ 4
8 تربیت بدنی و سلامت 2 2
9 مطالعات اجتماعی 3 3
10 فرهنگ و هنر 2 2
11 کار و فنآوری 2 2
12 تفکر و سبک زندگی 2 ----
13 آمادگی دفاعی  ---- 2
جمع   30 30

 قرآن 2 ساعت، معارف اسلامی 2 ساعت، زبان فارسی 4 ساعت، عربی 2 ساعت ، زبان خارجی 2 ساعت، علوم تجربی دو ساعت، ریاضیات 4 ساعت، تربیت بدنی وسلامت دو ساعت، مطالعات اجتماعی 3 ساعت، فرهنگ و هنر 2 ساعت، کارو فناوری 2 ساعت، تفکر و سبک زندگی 2 ساعت جدول مواد درسی پایه هشتم را تشکیل می‌دهد که در مجموع این دروس  30 ساعت در هفته تدریس می‌شوند.

در پایه نهم همان دروس پایه هفتم و هشتم را داریم با این تفاوت که به جای تک درس تفکر و سبک زندگی، درس آمادگی دفاعی متناسب با جنسیت دانش‌آموزان تدریس می‌شود.




نظرات  (۹)

سلام من ایدا...هستم کلاس هفتم وازشمایک درخواستی داشتم
من برای درس خواندن نیاز به یک برنامه ریزی دارم لطفت برای پایه هفتم یک برنامه ریزی طرح کنید خیلی ممنونم*



۳۰ خرداد ۹۵ ، ۰۶:۳۵ مهدیه جون جونی
سلام من بدون اقرار مگیم تا پایه ی پنجم واقعا زرنگ بودم ولی در پایه ی ششموضعیت درسی من افت کرد البته خودم رو رسوندما ولینمی خوام توی پایه ی هفتم برام همچین مشکلی پیش بیاد. اگه میشه یه برنامه ریزی خوب برای تابستان کلاش ششمی ها بذارین                                             
در پایان از همه ی کلاس ششمی ها میخوام که توی تابستون درسو فراموش نکنن .مرسی از سایت خوبتون.                                              
سلام من از شما خواهش داشتم اینکه یک برنامه ریزی خوب برای کلاس هشتمی ها بزارین
سلام واقعا که سایتتون افتضاح بود
سایت افتضاح بود من نفهمیدم درچه روزی باید چه درسی رو بخونم . راستی ما پایه هفتم چن تا از درسارو نداریم . برای زبان فارسی هم واقعا 4 ساعت مزخرفه😒😒😒😒😒
۲۱ دی ۹۶ ، ۱۰:۳۶ حسین سا می ون
بدک نیست تو اینستگرا م اسمم حسین سا می وند
۱۴ آذر ۹۸ ، ۰۰:۰۵ آرتین نحوی

با سلام و عرض ادب آغا خدایی این چیه درس تفکر و سبک زندگی بهترین درس بنظر من اطلاعات ادمو بیشتر میکنه یعنی چی کلاس نهم امادگی دفاعیه باید کلاس دهم و یانزدهم اینکارو میکردن.

خوب یود

با سلام ، به نظر بنده حداقل یک سوم این درس ها اضافه هستند و لازم نیست آموزش و پرورش هزینه کنه . 

۱. قرآن 

۲. تفکر و سبک زندگی

۳.عربی

۴. فرهنگ و ...

۵. معارف اسلامی 

برای این درس ها هزینه کردن توسط آموزش و پرورش درست نیست ، چون تاثیری ندارد . مثلا اینقدر تو این ۴۰ سال هزینه کرده ایم ولی از نظر اخلاقی چقدر پس رفت داشته ایم ، چقدر دزدی و اختلاس و .... در کشور زیاد شده است . 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی